Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rebranding Telekomunikacji Polskiej w Orange w pierwszym kwartale 2012

Kampania rebrandingowa TP SA wystartuje prawdopodobnie pod koniec pierwszego kwartału 2012 roku.

Realizacja projektu będzie powierzona agencji Publicis, która jest autorem komunikacji TP SA z wykorzystaniem postaci Serca i Rozumu. Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji, odmówił wypowiedzi na ten temat, podobnie jak Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji Grupy TP SA. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP SA, potwierdził jedynie, iż rebranding faktycznie jest planowany, ale nie podał żadnych szczegółów zawiązanych z tym projektem. (AMS)

 
 

(22.12.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.