Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Szczecin ma nowego redaktora naczelnego i plany anteny miejskiej

Polskie Radio Szczecin ma nowego redaktora naczelnego. Został nim dziennikarz rozgłośni Tomasz Chaciński.

Chaciński z Radiem Szczecin związany jest od 1996 roku, ale z przerwami na pracę w TVN i TVP. Od kilku lat prowadzi poranne ”Rozmowy pod krawatem”. Od 2006 do 2010 roku był szefem redakcji informacji. Po powrocie do radia w sierpniu br. objął funkcję szefa redakcji informacji oraz redakcji online. Obowiązki przejmuje od prezesa Radia Szczecin Adama Rudawskiego, który wypełniał je, łącząc z własnymi.
Na przyszły rok Radio Szczecin planuje uruchomienie anteny miejskiej w Stargardzie Szczecińskim – Stargard.fm. Program rozgłośni kierowany ma być do młodego słuchacza. Nie zdecydowano jeszcze, jaki format muzyczny będzie prezentować stacja. Rozgłośnię ma współfinansować gmina Stargard Szczeciński.
Stargard.fm będzie drugą – po uruchomionej w styczniu 2009 roku Szczecin.fm – anteną miejską Radia Szczecin. Szczecin.fm ma w Szczecinie 2,35 proc. udziału w czasie słuchania, a Radio Szczecin – 10,65 proc. (badanie Radio Track wrzesień – listopad 2011, Millward Brown SMG/KRC). Wśród rozgłośni publicznych anteny miejskie mają m.in. Radio Wrocław (Radio RAM) i Radio Lublin (Radio Freee).
Poza tym Radio Szczecin na początku 2012 roku zamierza zmienić swój logotyp oraz oprawę muzyczną. Trwają również prace nad nową stroną internetową i aplikacjami na urządzenia mobilne.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio nie ukarze swego dziennikarza za występ w reklamie

Podziel się sportowymi emocjami T-Mobile Ekstraklasa! (Fot. www.youtube.com/user/TMobileTrendyPL)

Polskie Radio SA prawdopodobnie nie wyciągnie żadnych konsekwencji wobec dziennikarza sportowego Tomasza Zimocha za jego udział w reklamie operatora T-Mobile – dowiedział się ”Presserwis”.

Jak wynika z naszych informacji, spółka nie zamierza na razie występować również na drogę prawną przeciwko Polskiej Telefonii Cyfrowej SA, operatorowi T-Mobile.
Tomasz Zimoch w jednym ze spotów T-Mobile, pojawiającym się w telewizji i Internecie, przedstawia się, wymieniając nazwę swojego pracodawcy. Jak ustaliliśmy, dziennikarz nie wystąpił do kierownictwa Polskiego Radia o zgodę na udział w reklamie.
Polskie Radio zamówiło dwie ekspertyzy: wewnętrzną i zewnętrzną. Ich wyników nie ujawnia, nie chce również komentować tej sprawy.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.