Wzrosła sprzedaż "Elle" i "Avanti"
”Elle” to jedyny miesięcznik luksusowy, którego sprzedaż po trzech kwartałach br. wzrosła w porównaniu do ub.r. Swój wynik poprawił też shoppingowy miesięcznik ”Avanti”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że liderem segmentu pism luksusowych jest ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer Polska) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem 234 663 egz. - to o 5,4 proc. mniej niż po trzech kwartałach ub.r. Na drugim miejscu znalazł się "Joy" (Marquard Media Polska) – 137 205 egz. (spadek o 15,4 proc.), a na trzecim ”Glamour” (G+J Polska) – 118 467 egz. (spadek o 0,6 proc.). W tym czasie średnia sprzedaż ”Elle” (ósme miejsce, Burda Media Polska) wyniosła 74 997 egz., co oznacza wzrost o 3,6 proc.
Wśród miesięczników shoppingowych "Avanti" (Agora SA) miało sprzedaż 172 521 egz. (wzrost o 2,2 proc.), a "Hot Moda & Shopping" (Marquard Media Polska) - 87 756 egz.
spadek o 13,5 proc.










