Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

10 najpopularniejszych kanałów marek w YouTube

Jeden z najpopularniejszych kanałów na YouTube ma Telekomunikacja Polska. (Fot. youtube.com/user/tp)

Według danych YouTube najpopularniejsze kanały stworzone w tym portalu przez marki mają: Electronic Arts, Telekomunikacja Polska i Leroy Merlin.

Lista dziesięciu najpopularniejszych marek na YouTube została stworzona na podstawie łącznej liczby odtworzeń filmów w każdym z markowych kanałów dostępnych w serwisie w 2011 roku. Za pierwszą trójką plasują się kolejno kanały marek: Nokia Poland, Cropp, Old Spice, Knorr, Netia, Kasia, Tic Tac. Portal nie ujawnia jednak liczb obrazujących popularność kanałów tych marek.
Jak podkreśla Tomasz Czudowski kierujący sprzedażą YouTube w Polsce, w najbliższym czasie zaangażowanie widzów oglądających spoty może wzrosnąć ze względu na zastosowanie nowego formatu: TrueView. Użytkownik YouTube oglądający reklamę emitowaną przed filmem umieszczonym w kanale może ją w każdym momencie zamknąć. Reklamodawca zapłaci jedynie za te reklamy, które zostały wyświetlone do końca. - O tym, czy kanał danej marki jest popularny w YouTube, może decydować kilka rzeczy, między innymi: kreatywne filmy reklamowe (np. Old Spice), dodatkowe materiały wideo niedostępne w telewizji (TP, Cropp), produkt cieszący się dużym zainteresowaniem (np. Electronic Arts, Nokia) oraz bogate zasoby materiałów wideo w postaci poradników (takie mają Leroy Merlin i Knorr) - mówi Czudowski.
W rankingu nie zostały uwzględnione kanały stacji telewizyjnych, dystrybutorów filmowych i wytwórni muzycznych. YouTube tłumaczy to naturalną popularnością treści wideo obecnych w tych kanałach.

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.