Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskapresse zwiększa udziały w Gruperze

Serwis zakupów grupowych Gruper.pl.

Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, do której należy serwis zakupów grupowych Gruper.pl.

Poprzez podwyższenie kapitału spółki Polskapresse zwiększyła swój udział w Gruperze do 19 proc. Pierwsze 10 proc. udziałów w tej spółce wydawnictwo objęło we wrześniu ub.r.
Gruper.pl jest drugim po Groupon.pl serwisem zakupów grupowych w Polsce pod względem liczby użytkowników. We wrześniu miał ich 1,5 mln.

Megapanel PBI/Gemius

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.