Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hill & Knowlton zmienia nazwę, aby położyć akcent na strategię

Sieć agencji public relations Hill & Knowlton zmienia nazwę na Hill + Knowlton Strategies.

Nowa nazwa ma podkreślić znaczenie usług doradczych w zakresie strategii komunikacyjnych oferowanych przez sieć agencji.
Hill + Knowlton Strategies należy do holdingu reklamowego WPP. Obecnie posiada 85 oddziałów w 46 krajach - w Polsce działa od 1998 roku.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.