Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro RSCG Warsaw nagrodzona na festiwalu Eurobest

W środowy wieczór na uroczystej gali w Lizbonie ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Eurobest. Wśród nagrodzonych znalazła się warszawska agencja Euro RSCG.

Polska agencja zdobyła pięć nagród Bronze Eurobest – po dwie statuetki w kategoriach Print i Outdoor za reklamy ”Toaleta” i ”Łazienka” zrealizowane dla marki Air Wick Freshmatic (Reckitt Benckiser) oraz jedną w kategorii Media za kampanię ”To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna” zrealizowaną dla Stowarzyszenia ”Amazonki”.


Na tegorocznym festiwalu Eurobest rozdano w sumie 398 nagród w 14 kategoriach. Agencją Reklamową Roku została Marcel Paris, Agencją Interaktywną Roku - Tribal DDB Amsterdam, tytuł Sieci Roku zaś przypadł DDB.
Przypomnijmy, że nominacje do nagród Eurobest uzyskały też polskie agencje Leo Burnett

trzy

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.