Euro RSCG Warsaw nagrodzona na festiwalu Eurobest
W środowy wieczór na uroczystej gali w Lizbonie ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Eurobest. Wśród nagrodzonych znalazła się warszawska agencja Euro RSCG.
Polska agencja zdobyła pięć nagród Bronze Eurobest – po dwie statuetki w kategoriach Print i Outdoor za reklamy ”Toaleta” i ”Łazienka” zrealizowane dla marki Air Wick Freshmatic (Reckitt Benckiser) oraz jedną w kategorii Media za kampanię ”To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna” zrealizowaną dla Stowarzyszenia ”Amazonki”.
Na tegorocznym festiwalu Eurobest rozdano w sumie 398 nagród w 14 kategoriach. Agencją Reklamową Roku została Marcel Paris, Agencją Interaktywną Roku - Tribal DDB Amsterdam, tytuł Sieci Roku zaś przypadł DDB.
Przypomnijmy, że nominacje do nagród Eurobest uzyskały też polskie agencje Leo Burnett
trzy










