Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka kosmetyczna Bobbi Brown wchodzi na polski rynek

(Fot. bobbibrown.pl)

Marka kosmetyczna Bobbi Brown (Estée Lauder Companies), wspierana przez agencję Digital One, wchodzi na polski rynek.

Na początek agencja Digital One przygotowała dla brandu serwis internetowy Bobbibrown.pl oraz fan page na Facebooku. Jednym z głównych elementów serwisu są materiały edukacyjne prezentujące porady marki Bobbi. Profil Bobbi Brown na Facebooku wystartował kilka tygodni wcześniej niż strona internetowa.
Digital One współpracuje z Estée Lauder Companies długofalowo i strategicznie - współpraca została zapoczątkowana ponad trzy lata temu. Wcześniejsze projekty Digital One dla tego marketera dotyczyły przede wszystkim marek Estée Lauder oraz Clinique.

MDA

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.