Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Benetton znów chce szokować reklamą

Prezydenci USA i Wenezueli całują się na reklamie Benettona

Wystartowała pierwsza od ponad 10 lat globalna kampania wizerunkowa włoskiego domu odzieżowego Benetton.

W ramach kampanii "Unhate" wykorzystano m.in. fotomontaże przedstawiające całujących się prezydentów Stanów Zjednoczonych i Wenezueli, a także papieża Benedykta XVI i jednego z muzułmańskich przywódców Ahmeda Mohameda el-Tayeba. Z wykorzystania tego drugiego layoutu włoska firma już zrezygnowała po protestach Watykanu. 
Kampanię zrealizowała należąca do Benettona agencja Fabrica, która nie uzyskała zgody na wykorzystanie wizerunku od żadnego ze światowych przywódców.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.