Kindle Fire na początek oferuje darmo tytuły Condé Nast
Fot. amazon.com
Na debiutującym dziś tablecie Kindle Fire część tytułów prasowych będzie oferowana przez trzy miesiące za darmo. Amazon chce najpierw przyciągnąć użytkowników do swojego tabletu, a potem na nich zarobić.
Amazon Kindle Fire, 7-calowy tablet, którego oficjalna premiera w Stanach Zjednoczonych odbędzie się dziś, ma pomóc wydawcom w dystrybucji elektronicznej prasy. Jeff Bezos, CEO Amazonu, wielokrotnie podkreślał, że Kindle Fire to nie tyle tablet, co usługa.
Na nowym urządzeniu 17 tytułów wydawnictwa Condé Nast, wśród których znalazły się "Glamour", "The New Yorker", "Vanity Fair" oraz "Wired", przez pierwsze trzy miesiące będzie dostępnych za darmo. Dotyczy to tabletów, które zostaną zakupione do 1 marca 2012 roku.
Cena Kindle Fire to 199 dol. Amazon przyznaje, że urządzenie jest sprzedawane poniżej kosztów produkcji. Straty ze sprzedaży tabletu mają pokryć późniejsze wpływy z usług oferowanych przez firmę Amazon na Kindle Fire.
AT










