Dziennikarze Polsatu wypromują mikołajkowy blok reklamowy
Za tydzień Polsat rozpocznie kampanię promującą charytatywny mikołajkowy blok reklamowy. Tę akcję stacja organizuje już po raz ósmy.
Dochód z mikołajkowego bloku reklamowego, który Polsat wyemituje 6 grudnia przed "Wydarzeniami", tradycyjnie zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. Reklamodawcy za emitowane 6 grudnia przed "Wydarzeniami" spoty zapłacą zależnie od liczby widzów: 1 grosz za osobę. Ogłoszenia promujące mikołajkowy blok reklamowy stacja zacznie emitować we wtorek 22 listopada. W spotach wystąpią: Krzysztof Kowalewski (już po raz piąty jako Święty Mikołaj), szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz dziennikarze tego programu i Polsat News: Monika Zalewska, Monika Miller, Piotr Czech i Grzegorz Kępka.
W podziękowaniu dla reklamodawców Polsat pokaże co najmniej 50 spotów z ich logotypami. Dotychczasowe edycje akcji przyniosły ponad 6,4 mln zł.
RUT










