Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opus B wygrała przetarg na obsługę marki Cirrus

Krakowska agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg na obsługę ATL dla leku na katar Cirrus (UCB Pharma).

W przetargu uczestniczyło sześć agencji: Peppermint, Demo Effective Launching, 4 Fame branding, Soda, Opus B i Czteryczwarte (dwie ostatnie znalazły się na krótkiej liście). Pierwsza kampania przygotowana przez Opus B ma ruszyć pod koniec stycznia przyszłego roku.

(JW, 25.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.