Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4P Research: Play najlepiej ocenianą marką wśród telekomów

Play jest najlepiej ocenianą marką wśród firm telekomunikacyjnych - wynika z badań agencji 4P Research.

- Nigdy w badaniu, w którym pojawiają się oceny operatorów, nie mieliśmy tak dobrych wyników - mówi Marcin Gruszka, rzecznik Play. Jego zdaniem dobry wynik to m.in. efekt konsekwentnie prowadzonej polityki firmy opierającej się na podkreślaniu, że Play jest najszybciej rozwijającą się siecią i stawia na nowoczesne telefony multimedialne. Na dobry wpływ na wizerunek sieci miała też akcja "Testuj Smartfona", z udziałem Kuby Wojewódzkiego, w której wzięło udział ponad 150 tys. użytkowników.
W badaniach przeprowadzonych przez agencję 4P Research w trzecim kwartale br. postawiono pytanie: "Jak ogólnie ocenia pan markę?". Konsumenci oceniali firmy telekomunikacyjne jako dobre bądź złe w skali od 1 do 10. Najwięcej pozytywnych odpowiedzi uzyskał Play, który miał średnią ocen 7,38. Na dalszych miejscach znalazły się: Plus (7,16), Orange (6,89) i T-Mobile (6,71).
Badania przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 500 osób, które posiadały telefon komórkowy.

(04.11.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.