4P Research: Play najlepiej ocenianą marką wśród telekomów
Play jest najlepiej ocenianą marką wśród firm telekomunikacyjnych - wynika z badań agencji 4P Research.
- Nigdy w badaniu, w którym pojawiają się oceny operatorów, nie mieliśmy tak dobrych wyników - mówi Marcin Gruszka, rzecznik Play. Jego zdaniem dobry wynik to m.in. efekt konsekwentnie prowadzonej polityki firmy opierającej się na podkreślaniu, że Play jest najszybciej rozwijającą się siecią i stawia na nowoczesne telefony multimedialne. Na dobry wpływ na wizerunek sieci miała też akcja "Testuj Smartfona", z udziałem Kuby Wojewódzkiego, w której wzięło udział ponad 150 tys. użytkowników.
W badaniach przeprowadzonych przez agencję 4P Research w trzecim kwartale br. postawiono pytanie: "Jak ogólnie ocenia pan markę?". Konsumenci oceniali firmy telekomunikacyjne jako dobre bądź złe w skali od 1 do 10. Najwięcej pozytywnych odpowiedzi uzyskał Play, który miał średnią ocen 7,38. Na dalszych miejscach znalazły się: Plus (7,16), Orange (6,89) i T-Mobile (6,71).
Badania przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 500 osób, które posiadały telefon komórkowy.
(04.11.2011)










