Przedświąteczny spon-soring audycji w RMF FM
i Radiu Zet
24.11.2005, 09:27
W okresie przedświątecznym RMF FM oferuje sponsorowanie akcji antenowej "Święty i Mikołaj", a Radio Zet – audycji "Rozmowy Rolowane".
Akcja RMF FM potrwa od 6 do 24 grudnia w dni powszednie. Sponsoring obejmuje 70 ośmiosekundowych zwiastunów z logo sponsora, 14 pięciosekundowych dżingli sponsorskich oraz logo sponsora w kampanii promocyjnej akcji w prasie i Internecie. Oferta sponsorska, w skład której wchodzą „Rozmowy rolowane” Radia Zet, została przygotowana na potrzeby autorskiego projektu PRO Media House, skierowanego do klientów domu mediowego z okazji nadchodzącego Bożego Narodzenia. Sponsoring „Rozmów rolowanych” nie stanowi świątecznej propozycji Radia Zet dla reklamodawców, lecz został dobrany jako element oferty przez jej twórcę. W Radiu Zet ”Rozmowy Rolowane” sponsorowane będą w dni powszednie od 12 do 24 grudnia. Klient otrzyma 40 ośmiosekundowych dżingli sponsorskich i 30 trzydziestosekundowych spotów reklamowych. Koszt pakietu to 257 777 zł netto.(KRZ, 24.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










