Dział: RADIO

Dodano: Listopad 24, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przedświąteczny spon-soring audycji w RMF FM
i Radiu Zet

W okresie przedświątecznym RMF FM oferuje sponsorowanie akcji antenowej "Święty i Mikołaj", a Radio Zet – audycji "Rozmowy Rolowane".

Akcja RMF FM potrwa od 6 do 24 grudnia w dni powszednie. Sponsoring obejmuje 70 ośmiosekundowych zwiastunów z logo sponsora, 14 pięciosekundowych dżingli sponsorskich oraz logo sponsora w kampanii promocyjnej akcji w prasie i Internecie. Oferta sponsorska, w skład której wchodzą „Rozmowy rolowane” Radia Zet, została przygotowana na potrzeby autorskiego projektu PRO Media House, skierowanego do klientów domu mediowego z okazji nadchodzącego Bożego Narodzenia. Sponsoring „Rozmów rolowanych” nie stanowi świątecznej propozycji Radia Zet dla reklamodawców, lecz został dobrany jako element oferty przez jej twórcę. W Radiu Zet ”Rozmowy Rolowane” sponsorowane będą w dni powszednie od 12 do 24 grudnia. Klient otrzyma 40 ośmiosekundowych dżingli sponsorskich i 30 trzydziestosekundowych spotów reklamowych. Koszt pakietu to 257 777 zł netto.

(KRZ, 24.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.