W ClickAd przybywa menedżerów
W agencji ClickAd, zajmującej się marketingiem internetowym, awansowało czterech menedżerów. W ciągu roku zatrudnienie w ClickAd wzrosło prawie o 50 proc. - do 54 osób, co świadczy o rozwoju tej firmy.
Artur Janik objął nowo utworzone stanowisko chief operating officera, będzie odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie spółką, tworzenie długofalowej strategii rozwoju oraz wyniki finansowe. Dotychczas Janik był interactive & performance directorem w sieci Adleader, wchodzącej w skład struktur ClickAd.
Piotr Szych został planning & affiliate directorem. Do tej pory pracował jako group head manager w spółce. Obecnie będzie odpowiadał za dział planowania mediów oraz rozwój sieci Adleader.
Michał Pietruszka awansował na stanowisko group account directora. Do jego zadań należy zarządzanie kontaktami i budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Wcześniej był menedżerem od mediów interaktywnych w ClickAd.
Łukasz Kapuśniak, który dotychczas pracował w ClickAd jako web developer, awansował na stanowisko creative directora.
Do zespołu ClickAd dołączyli Tomasz Fąfara (z Signity SA) i Adam Krajewski (RRM Dom Sprzedaży Radia). Fąfara objął stanowisko interactive directora, a Krajewski jest new business managerem.
Jedenastu innych pracowników zatrudnionych w ClickAd w ostatnim czasie powiększyło działy: traffic, planning, new business, affiliate oraz SEM/SEO.
MDA










