Grupa MediaCap ma się powiększyć o Change Integrated
Change Integrated i spółki grupy MediaCap mają się połączyć w jeden holding. Jednak jeśli do tego dojdzie, zachowają odrębność operacyjną.
- Do grupy kapitałowej MediaCap, do której należą obecnie: agencja reklamowa Scholz & Friends i firma eventowo-ambientowa EM Lab, może dołączyć Change Integrated (w skład której wchodzą: Change Communications, agencja full service i Change Digital, zajmująca się działaniami online - przyp. red.) - mówi Jacek Olechowski, prezes MediaCap.
Obecnie Change i MediaCap to struktury niezależne, powiązane jedynie kapitałowo przez ich właścicieli - akcjonariat EM Lab i Change Integrated to: Jacek Olechowski, Marek Żołędziowski, CEO Change Integrated i Filip Friedmann, odpowiedzialny za projekty inwestycyjne.
Nie ma natomiast żadnych planów połączenia działalności operacyjnej Change Integrated z Scholz & Friends.
Marek Żołędziowski nie wyklucza jednak, że Change Digital będzie kiedyś obsługiwać klientów S&F - obecnie pracuje dla klientów zdobytych niezależnie, a także realizuje projekty dla klientów Change Communications. Według Żołędziowskiego takie poszerzenia obszaru działalności Change Digital nie nastąpi wcześniej, jak przyszłym roku.
Odłożone zostały natomiast plany zakupu firmy świadczącej usługi z zakresu komunikacji marketingowej - w ub.r. przedstawiciele grupy MediaCap zapowiadali, że zamierzają przejąć kolejną spółkę, najprawdopodobniej internetową lub BTL. Rozmowy na ten temat były prowadzone z czterema firmami, na krótkiej liście ostatecznie znalazły się trzy.
AM










