Dział: PRASA

Dodano: Październik 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ringier Axel Springer Polska działa w nowej strukturze

Ringier Axel Springer Polska zmienił strukturę wydawniczą. Spółka zdecydowała m.in. o powołaniu centralnego działu marketingu i zintegrowanego działu online. Z powodu zmian z koncernu odejdzie kilka osób.

Nowy dział online skupia teraz wszystkie serwisy internetowe z portfolio spółki. Jego dyrektorem został Aleksy Uchański, któremu podlega też segment tytułów komputerowych. Z firmą rozstał się Michał Fijoł, dotychczasowy dyrektor projektów internetowych. Wydawca nie podaje nazwisk innych osób, które odejdą z Ringier Axel Springer Polska.
Utworzono też jeden centralny dział marketingu, który skupia działania marketingowe prowadzone dla wszystkich tytułów wydawcy. Stanowisko szefa marketingu (chief marketing officer) objął Andrzej Stepanów, dotychczas dyrektor marketingu korporacyjnego. Podlegają mu wszystkie osoby, które do tej pory zajmowały się działaniami marketingowymi dla poszczególnych tytułów. Jednocześnie zmienia się stanowisko dotychczasowego dyrektora reklamy i marketingu Jerzego Karwelisa, który obejmuje funkcję szefa sprzedaży (chief commercial officer).
W pionie wydawniczym wyodrębnione zostały dwa działy - dzienników i magazynów. Zarządzanie magazynami (z wyjątkiem segmentu komputerowego) przejął Paweł Tomaszek, dotychczas dyrektor wydawniczy tytułów motoryzacyjnych. Dyrektorem wydawniczym tytułów codziennych pozostał Marcin Biegluk.

(19.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.