Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Staniszewski odpowiada za marketing kanałów Canal+

Marek Staniszewski

Marek Staniszewski został dyrektorem wykonawczym pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy.

Staniszewski odpowiada za marketing platformy Cyfra+, kanałów premium Canal+ oraz kanałów tematycznych: Alekino+, Planete+, MiniMini+, TeleToon+ / Hyper+, Kuchnia+ i Domo+. Do jego zespołu 31 października dołączy jako dyrektor ds. marketingu Anna Gołębicka, która zajmie się marketingiem i rozwojem kanałów tematycznych spółki.
Staniszewski objął stanowisko wolne od sierpnia br., kiedy opuścił je Maciej Kiryłło (był także członkiem zarządu spółki).
Marek Staniszewski od 16 lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił funkcję dyrektora strategicznego w agencjach TJ Partner, Gruppa66 Ogilvy, Euro RSCG oraz członka zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands, w której odpowiadał także za agencję Max Weber (digital). Jest autorem artykułów i książek dotyczących marketingu.
Anna Gołębicka pracowała m.in. w agencjach reklamowych Hager (Omnicom Group) i Martis, w TVN, kierowała marketingiem CenterNet SA i doradzała zarządowi Grey Group. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora marketingu Paged Meble. Jest autorką strategii komunikacji m.in. takich marek, jak Gatta, Gerber, Trójka. Polskie Radio.

AM

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.