Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 24, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy dyrektor marketingu w Mercedesie

Peter Gress jest nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu Mercedes Car Group w DaimlerChrysler Automotive Polska.

Gress zastąpił na tym stanowisku Nicholasa Speeksa, który został prezesem DaimlerChrysler Middle East w Dubaju. Nowy dyrektor wcześniej pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju sieci dealerskiej i serwisowej w DaimlerChrysler Polska. Teraz będzie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing marek Mercedes-Benz, Smart i Maybach. (MAZ)

(MAZ, 24.09.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.