10,4 mln osób oglądało sondażowe wyniki wyborów w telewizji
11.10.2011, 16:16
Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych w niedzielę przyciągnęło przed telewizory 10,4 mln osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Taką łączną widownię w godz. 21-21.05 miały stacje, które prezentowały sondaże: Jedynka (4,29 mln widzów), Polsat (3,15 mln widzów), TVN 24 (1,49 mln widzów), TVP Info (1,09 mln widzów) i Polsat News (362 tys. widzów).
Cały wieczór wyborczy w TVP 1 (nadawany w dwóch częściach: 20.55-22.20 i 22.35-23.05) miał średnio 2,87 mln widzów, co dało Jedynce średnio 19,3 proc. udziału w rynku (14,5 proc. w grupie komercyjnej 16-49). Polsat nie nadawał specjalnego programu – połączył się tylko ze swoim kanałem informacyjnym, by podać sondaże.
RUT
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










