Wieczór wyborczy w TVN 24 trwał najdłużej i miał najwięcej widzów
Spośród kanałów informacyjnych najwięcej widzów w niedzielny wieczór wyborczy przyciągnął TVN 24 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Emitowany od 20 do 2 w nocy "Czas decyzji" w TVN 24 oglądało średnio 871 tys. widzów, co dało stacji 9,4 proc. udziału w rynku (9,1 proc. w grupie komercyjnej 16-49), przy czym prezentacja sondażowych wyników wyborów (w godz. 21-21.05) przyciągnęła 1,49 mln widzów.
"Wieczór wyborczy" w TVP Info był nadawany w godz. 20.30-0.40 (z przerwą na program regionalny ok. 22.30) i oglądało go średnio 792 tys. osób, co dało stacji 6,7 proc. udziału w rynku (3,5 proc. w grupie komercyjnej). Widownia sondażowych wyników w TVP Info wyniosła 1,09 mln osób.
Z kolei "Wieczór wyborczy" w Polsat News, trwający od 20.30 do 1.15, przyciągał średnio 207 tys. widzów (1,9 proc. udziału; 1,7 proc. w grupie 16-49), a sondażowe wyniki wyborów obejrzało w tym kanale 362 tys. osób.
RUT










