Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec współpracy Szkoły Mistrzów Reklamy z Akademią im. Koźmińskiego

Katarzyna Dragović nie współpracuje już z Akademią im. Leona Koźmińskiego.

Katarzyna Dragović, założycielka i właścicielka Szkoły Mistrzów Reklamy, zakończyła kilkuletnią współpracę z Akademią im. Leona Koźmińskiego. - Nie układała nam się ta współpraca - mówi Dragović. - Stawiano mi zaporowe warunki i domagano się od moich studentów płatności z góry za cały kurs, podczas gdy większość z nich mogła uczestniczyć w kursach tylko pod warunkiem możliwości uiszczania opłat ratalnie - mówi Dragović. Półroczny kurs w Szkole Mistrzów Reklamy kosztuje 3,4 tys. zł.
Prawo do marki Szkoła Mistrzów Reklamy ma Dragović, ale dotychczas zyski z niej były dzielone po połowie pomiędzy nią a Akademią im. Koźmińskiego. Szkoła czasowo korzysta z lokali należących do McCann-Erickson, ale szuka innej, stałej lokalizacji. SMR dotychczas oferowała kursy z zakresu: kreacji, strategii, eventów, planowania mediów, obsługi klienta i reżyserii filmów reklamowych. Wkrótce ruszy kurs dotyczący mediów społecznościowych, który poprowadzi Dominika Dworak, social media consultant agencji K2.

AM

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Red8 powiększy się o agencję eventową

Red8 Group planuje dalszą rozbudowę: najpierw o firmę eventową, potem - brand designu.

Na początku 2012 roku Red8 powiększy się o agencję eventową. Według Adama Niesłuchowskiego, CEO Red8 Group, proces selekcji nowego partnera w grupie został już zakończony, a agencja ostatecznie wybrana. – Szukaliśmy odpowiedniej firmy niemal trzy lata – mówi Niesłuchowski, ale nie podaje jej nazwy. Informuje, że formalny proces przejęcia zostanie sfinalizowany na początku przyszłego roku.
Obecnie Grupa Red8 składa się z czterech podmiotów: Red8 Advertising (agencja reklamowa), Red8 Digital (interaktywna), Red8 Social Media oraz Unlimited (BTL). Grupa zatrudnia obecnie ponad 100 osób.

(11.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY