Koniec współpracy Szkoły Mistrzów Reklamy z Akademią im. Koźmińskiego
Katarzyna Dragović nie współpracuje już z Akademią im. Leona Koźmińskiego.
Katarzyna Dragović, założycielka i właścicielka Szkoły Mistrzów Reklamy, zakończyła kilkuletnią współpracę z Akademią im. Leona Koźmińskiego. - Nie układała nam się ta współpraca - mówi Dragović. - Stawiano mi zaporowe warunki i domagano się od moich studentów płatności z góry za cały kurs, podczas gdy większość z nich mogła uczestniczyć w kursach tylko pod warunkiem możliwości uiszczania opłat ratalnie - mówi Dragović. Półroczny kurs w Szkole Mistrzów Reklamy kosztuje 3,4 tys. zł.
Prawo do marki Szkoła Mistrzów Reklamy ma Dragović, ale dotychczas zyski z niej były dzielone po połowie pomiędzy nią a Akademią im. Koźmińskiego. Szkoła czasowo korzysta z lokali należących do McCann-Erickson, ale szuka innej, stałej lokalizacji. SMR dotychczas oferowała kursy z zakresu: kreacji, strategii, eventów, planowania mediów, obsługi klienta i reżyserii filmów reklamowych. Wkrótce ruszy kurs dotyczący mediów społecznościowych, który poprowadzi Dominika Dworak, social media consultant agencji K2.
AM