Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zobacz polskie kreacje reklamowe nagrodzone na festiwalu Golden Drum w Portorożu

Reklama prasowa agencji Leo Burnett Warszawa dla marki Dreft została nagrodzona Grand Prix i Golden Drum. Autorką ilustracji jest Anna Halarewicz.

Na wczorajszej gali Single Channel, organizowanej w ramach trwającego w Portorożu konkursu Golden Drum, statuetki odebrały cztery polskie agencje.

Leo Burnett Warszawa została nagrodzona Grand Prix i Golden Drum w kategorii Press za kampanię zrealizowaną dla Procter & Gamble dla marki Dreft (seria trzech prac pt. "Kolory"). Za kampanię dla tej samej marki agencja zdobyła ponadto Silver Drum w kategorii Press (seria prac pt. "Kształty"). Leo Burnett dostała również Silver Drum w tej samej kategorii za kampanię "Mapa", także wykonaną dla P&G - tym razem dla marki Bonux. Wszystkie nagrodzone layouty prasowe zamieszczamy w galerii na końcu tego materiału.
Euro RSCG Warsaw otrzymała aż trzy nagrody za pracę przygotowaną dla Amazonki - Stowarzyszenie Warszawa Centrum pt. "Co człowiek przegapi, znajdzie maszyna": Golden Drum w kategoriach Direct Communications i New and Innovative oraz Grand Prix w kategorii New and Innovative. Autorzy nagrodzonej kampanii to: Rafał Ryś (art director), Magdalena Banasik (copywriter), Jacek Szulecki (creative director) i Agnieszka Wichracka (project manager). Zasady nagrodzonej kampanii wyjaśnia poniższy film:

Grey Worldwide Warszawa zdobyła Golden Drum i Grand Prix w kategorii Corporate & Brand Materials za kalendarz wykonany dla Taboo Condoms ("Kalendarz na 365 nocy"). Kampanię stworzyli: Zofia Nowak (art director), Piotr Zygmunt (copywriter), Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek (dyrektorzy kreatywni). Poniżej zamieszczamy film, w którym agencja wyjaśniała jurorom zasady kampanii.

Scholz & Friends przywiezie statuetkę Golden Drum w kategorii Digital za pracę "Banner dla Japonii", zrealizowaną dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Jej autorami są: Józek Dutkiewicz i Jarek Wiewiórski (dyrektorzy artystyczni i kreatywni), Alek Frydrych (designer), GeoEye (fotograf) i Bert Łastowiecki (project manager).
Według Stefana Schmidta, creative at large TBWA\Europe, chief creative officera TBWA\Germany i przewodniczącego jury Single Channel, poziom zgłoszonych prac w stosunku do lat poprzednich był zdecydowanie wyższy. - Po decyzji, że ma być to konkurs tylko Nowej Europy, wszyscy spodziewaliśmy się spadku formy - przyznał Schmidt. - Tymczasem było odwrotnie - dodaje. Jego zdaniem najsilniejsza była kategoria Film, a najsłabsza - Internet. - W przypadku kampanii online technologia niekiedy brała górę nad pomysłami. Twórcy wielu prac zapominają, że to medium służy nie tylko przekazywaniu informacji, ale także komunikacji - uważa Schmidt. Tutaj znajdziesz wywiad z przewodniczącym jury.
Do kategorii Single Channel zgłoszonych zostało 1270 prac, z czego 245 trafiło na krótkie listy. Ostatecznie przyznano 34 nagrody Silver Drum, 27 - Golden Drum i 8 Grand Prix.

AM

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.