Grey Group inwestuje w BTL i zatrudnia Katarzynę Pomorską
Katarzyna Pomorska
Do agencji Grey Worldwide Warszawa dołączyła Katarzyna Pomorska, która objęła stanowisko executive creative directora. Odpowiada za projekty BTL realizowane dla klientów agencji.
Według Rafała Barana, CEO Grey Group Poland, zatrudnienie Pomorskiej to początek powstania w agencji struktury zajmującej się właśnie projektami BTL - Pomorska ma ją zorganizować. Projekty takie obecnie agencja przygotowuje m.in. dla marek Mastercard, PKO BP i Kamis.
Katarzyna Pomorska była szefem działu BTL w agencji Scholz & Friends, ostatnio związana była z agencją shopper marketingu 4Frame.
Szefami kreacji agencji pozostają Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek.
Jak już informowaliśmy, do agencji Grey dołączył też Ivan Hernandez, który odpowiada za pozyskiwanie nowego biznesu. - Szczególnie zależy nam na klientach z sektorów, dla których agencja obecnie nie pracuje - podkreśla Baran.
(03.10.2011)










