"Wręcz Przeciwnie": po dwóch dniach sprzedaliśmy ponad 34 tys. egz.
Ponad 34 tys. egz. to szacunkowa sprzedaż w dwóch pierwszych dniach obecności w kioskach tygodnika ”Wręcz Przeciwnie” (Sentret).
Jak podał wydawca tygodnika, z badań przeprowadzonych w 50 punktach Ruchu wynika, że sprzedaż wyniosła 28,6 proc. ze 120-tysięcznego nakładu. ”To oznacza, że już od pierwszego numeru tytuł jest rentowny” – poinformował na stronie internetowej tygodnika Jan Piński, redaktor naczelny ”Wręcz Przeciwnie” i członek zarządu Sentret.
Tygodnik ukazał się na rynku 26 września br. Stworzyli go byli dziennikarze tygodnika "Wprost". Początkowo miał ukazać się pod tytułem ”Wprost Przeciwnie”, lecz w wyniku protestu wydawcy ”Wprost” i po późniejszym wyroku sądu redakcja zmieniła nazwę na ”Wręcz Przeciwnie”. Jednak Piński zapewnia, że po pomyślnym zakończeniu procesów sądowych pismo wróci do pierwotnego tytułu.
(29.09.2011)










