Edipresse Polska odświeża "Mamo, to ja"
22.11.2005, 09:16
Styczniowy numer "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA) będzie miał odświeżoną makietę i nowe rubryki. Odświeżony miesięcznik ukaże się na rynku w połowie grudnia.
W magazynie zmieni się czcionka, będą nowe działy (m.in. akademia karmienia piersią i butelką, opowieści czytelniczek, szkoła rodzenia). W styczniowym numerze pojawi się pierwsza część książki ”Tysiąc pytań do specjalistów”. Nowe są też nagrody w organizowanym przez pismo konkursie na malucha - bohatera okładki (teraz można otrzymać m.in. honorarium, możliwość podpisania rocznej umowy z międzynarodową agencją fotograficzną). Cena pozostaje taka sama (wersja bez gadżetu kosztuje 2,99 zł), podobnie jak objętość (104-136 stron). Średnia sprzedaż miesięcznika w okresie styczeń-sierpień br. to 106 669 egz. (dane ZKDP).(ML, 22.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










