Amerykańscy reklamodawcy chcą zmian w mierzeniu efektywności reklam
Trzy największe organizacje reklamodawców w USA rozpoczęły prace nad stworzeniem nowych standardów dla firm badawczych mierzących efektywność reklam internetowych.
Organizacje zaangażowane w tworzenie nowych, nazwanych roboczo "3MS", standardów to Association of National Advertisers, Internet Advertising Bureau oraz American Association of Advertising Agencies. Wspierają je takie koncerny, jak: Google, AT&T, Coca-Cola, CBS, Group M, ESPN, Omnicom i New York Times Co. Wśród zmian, które mają zapewnić większą miarodajność zebranych danych, wymienia się m.in. ujmowanie w wynikach badań jedynie tych reklam, które były widoczne na ekranie danego komputera przez co najmniej sekundę (obecnie podawana jest liczba wyświetleń strony zawierającej dany baner). Pomysłodawcy zmian chcą także, aby wszystkie reklamy graficzne i wideo były tworzone w plikach jednego formatu, co znacznie ułatwiłoby mierzenie ich efektywności.
ATS










