Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google marką numer jeden, ale Apple - już numer dwa

Marka Apple zyskała na wartości i jest już drugą najdroższą marką na świecie - wynika z raportu opublikowanego przez firmę badawczą Brand Finance.

Aktualną wartość marki koncernu z Cupertino oszacowano na 39,3 mld dolarów, o blisko 10 mld więcej niż w poprzednim, opublikowanym w styczniu br. raporcie. Apple awansowało tym samym z 8. na 2. miejsce zestawienia.
Zwycięzcą rankingu została po raz kolejny marka Google, którą tym razem wyceniono na 48 mld dolarów (wzrost o 4 mld). Na trzecim miejscu znalazła się marka Microsoft warta 39 mld dolarów (spadek o 3 mld). Pierwszą dziesiątkę rankingu tworzą też kolejno marki: IBM, Wal-Mart, Vodafone, General Electric, Toyota, AT&T i HSBC.

(18.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.