Kampania Tigera nabiera rozpędu, choć walka o markę trwa
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła radiową kampanię napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, choć walka o markę nadal trwa.
Emisję spotów pod hasłem ”Tiger jest tylko jeden!” zamówiono w największych stacjach radiowych (m.in. Radio Zet, RMF FM, Radio Eska). Mają na celu budowę świadomość marki i zwiększenie sprzedaży napoju, podobnie jak emitowane od 1 września reklamy w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TV 4) i działania na stronach WWW.
Za kreację odpowiada Brand Place, planowanie i zakup mediów – ZenithOptimedia.
Tiger coraz intensywniej promuje się w mediach, mimo że walka o markę nadal trwa. Przypomnijmy, że do jesieni ub.r. Dariusz Michalczewski współpracował z FoodCare, udzielając firmie (poprzez swoją fundację) licencji na znak Tiger, pod którym ta sprzedawała napój energetyczny. Umowę wypowiedział, bo, jak wyjaśnił, spółka przestała mu płacić za licencję. Później związał się z Grupą Maspex, a ta wprowadziła na rynek własnego Tigera. Od tego czasu przed sądami w Krakowie i Gdańsku toczą się spory o prawa do marki Tiger. Dodatkowo na początku września fundacja Michalczewskiego złożyła pozew o zapłatę przez FoodCare ponad 10 mln zł zaległego wynagrodzenia. Z kolei FoodCare domaga się od pięściarza blisko 20 mln zł odszkodowania.
DOK










