Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eska Rock promuje swoje urodziny w prasie i Internecie

Przez cały październik Eska Rock chce promować swoją urodzinową akcję antenową.

Akcja "Rocktober", którą radio zorganizuje w październiku z okazji swoich siódmych urodzin, ma potrwać cztery tygodnie. Obejmować będzie tematyczne programy o zespołach Cold Play, Red Chot Chilli Peppers i Foo Fighters. Radio kupiło prawo do retransmisji tegorocznego gdyńskiego koncertu pierwszego z zespołów. W dni powszednie między godz. 10 a 16 prowadzący mają prowadzić konkurs dla słuchaczy, w którym będzie można wygrać samochód. 9 listopada radio zamknie obchody koncertem w warszawskim klubie Stodoła. Akcja ma być promowana w prasie oraz Internecie. Pierwsza reklama ukazała się już w miesięczniku "Teraz Rock", kolejne mają się pojawić m.in. w magazynach "Logo", "CKM", "Cosmopolitan", tygodniku "Newsweek Polska" oraz "Co jest grane" – weekendowym dodatku "Gazety Wyborczej". Od przyszłego miesiąca promocja rozpocznie się na portalach Onet.pl i Wirtualna Polska.
Eska Rock jesienią nie wprowadziła zmian do ramówki. – Modyfikowanie programu w każdym sezonie jest dobre dla telewizji – uważa Marcin Bisiorek, dyrektor programowy radia. – Nie warto zmieniać czegoś, co dobrze działa – dodaje.
Pod koniec roku Eska Rock planuje przeprowadzenie kampanii wizerunkowej, ale szczegółów na razie nie ujawnia.
W ostatnich miesiącach ponadregionalna rozgłośnia poprawia swoje wyniki słuchalności. Według ostatnich badań Radio Track realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC między czerwcem a sierpniem br. jej udział w czasie słuchania wyniósł 1,71 proc. (w porównaniu z 1,43 proc. przed rokiem).

TAM

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.