Nowozelandzie owce są za królem, Anglią i firmą Betfair
Nowozelandzkie owce mają wspierać Anglię i Betfair
Firma bukmacherska Betfair podczas trwających w Nowej Zelandii mistrzostw świata w rugby wykorzystuje jako nośniki reklamowe owce.
Oficjalnie celem kampanii jest wsparcie angielskich rugbystów grających w mistrzostwach. Firma Betfair płaci farmerom z Nowej Zelandii jednego dolara za pomalowanie jednej owcy. Na wełnie zwierząt pojawia się czerwony krzyż św. Jerzego (symbol angielskiej flagi) i logo firmy bukmacherskiej. Do tej pory Betfair udało się oznaczyć jedynie 200 owiec, ale akcja trwa. W Nowej Zelandii żyje ponad 42 miliony owiec.
Firma zaznacza, że owce są malowane bezpiecznym dla zwierząt i nietoksycznym sprayem, który został wyprodukowany na potrzeby kampanii. Farba ma się zmyć przy pierwszym deszczu.
MDA










