Program Katarzyny Skrzyneckiej i inne nowości w Polsat Cafe
Program "Miłość jak z powieści" poprowadzi Katarzyna Skrzynecka
W jesiennej ramówce Polsat Cafe zadebiutują cztery programy. Znikną za to produkcje, których formuła się wyczerpała.
Katarzyna Skrzynecka, wcześniej współprowadząca ”Taniec z gwiazdami” w TVN, będzie mieć w Polsat Cafe program ”Miłość jak z powieści” poświęcony historiom miłosnym znanych osób (podobną produkcję – ”Taka miłość się nie zdarza” – emitował TVN Style). Program poradnikowy o metamorfozach zewnętrznych i operacjach plastycznych pt. ”Gotowe na zmiany” poprowadzą Elżbieta Zającówna i Katarzyna Romanowska. Tematem ”Eliksiru młodości” Poli Czarneckiej mają być sposoby walki z procesem starzenia. Dorota Wróblewska i Karina Kunkiewicz poprowadzą zaś program podróżniczy ”Ciekawe świata” o stylu i trendach mody w innych krajach.
Jesienią w Polsat Cafe zostaną utrzymane programy z wiosennej ramówki, m.in. ”Sexy mama” Katarzyny Cichopek, ”Przychodzi baba do lekarza” Grażyny Wolszczak, ”Pozamiatane” Magdaleny Wójcik i ”Dobrenocki” Ewy Pacuły.
Kanał zrezygnował natomiast z emitowania nowych odcinków ”Grunt to rodzinka” Agnieszki Popielewicz oraz ”Looksus” Lidii Popiel. Jolanta Borowiec, szefowa kanału, wyjaśnia, że formuła obu produkcji się wyczerpała. – Pracujemy nad nowym programem, który Agnieszka Popielewicz będzie mogła poprowadzić od wiosny przyszłego roku – informuje Borowiec. Po wakacyjnej przerwie na antenę nie wróci też cykl ”W obiektywie” Justyny Steczkowskiej. – Z przyczyn osobistych Justyna nie przygotuje premierowych odcinków. Mam nadzieję, że wróci do nas wiosną – mówi szefowa Polsat Cafe.
W sumie jesienią Polsat Cafe realizować będzie 14 programów. – Produkcja własna jest od początku naszą siłą, bo chcemy podkreślić, że to polski kanał – tłumaczy Jolanta Borowiec. – W każdej ramówce mamy kilkanaście własnych programów. Ostatnio było ich 16 – dodaje.
6 października br. miną trzy lata od uruchomienia Polsat Cafe. Kanał obecnie ma 0,32 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej – 0,45 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement, 1 czerwca – 12 września br.).
KOZ










