Redd’s rozdawany na ulicach
21.11.2005, 09:44
W największych miast w Polsce rozdawane jest piwo Redd’s (Kompania Piwowarska SA).
Promocję przygotował Peppermint we współpracy z agencją eventową A2 Advertising & Marketing SA. Akcja jest częścią kampanii ”Redd’s do pełni smaku”, której pierwszy etap potrwa do końca roku. Promocja jest prowadzona również w niektórych restauracjach (klienci, którzy zamówią wybraną potrawę, dostają piwo gratis). Peppermint przygotował też materiały POS dla restauracji i klubów fitness, a reklamy ATL trafiły do prasy kobiecej (m.in. ”Twój Styl”, ”Claudia”) oraz Internetu (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl). Media zaplanował i kupił Starcom. Kolejny etap akcji ruszy na początku 2006 roku.(MAP, 21.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










