Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redd’s rozdawany na ulicach

W największych miast w Polsce rozdawane jest piwo Redd’s (Kompania Piwowarska SA).

Promocję przygotował Peppermint we współpracy z agencją eventową A2 Advertising & Marketing SA. Akcja jest częścią kampanii ”Redd’s do pełni smaku”, której pierwszy etap potrwa do końca roku. Promocja jest prowadzona również w niektórych restauracjach (klienci, którzy zamówią wybraną potrawę, dostają piwo gratis). Peppermint przygotował też materiały POS dla restauracji i klubów fitness, a reklamy ATL trafiły do prasy kobiecej (m.in. ”Twój Styl”, ”Claudia”) oraz Internetu (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl). Media zaplanował i kupił Starcom. Kolejny etap akcji ruszy na początku 2006 roku.

(MAP, 21.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.