Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 21, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bardzo dobre wyniki oglądal-ności serialu "Zagubieni"

(fot. tvp.pl)

Nowy amerykański serial "Zagubieni" ogląda w TVP 1 średnio 5,2 mln widzów. To daje mu pierwszą pozycję pod względem liczby widzów wśród seriali w polskich telewizjach.

Film zadebiutował 3 listopada. Co czwartek nadawane są dwa odcinki pod rząd (od godz. 20.15 do 22). Pierwszych sześć obejrzało średnio 5,2 mln widzów (14,4 proc. oglądalności i 33,9 proc. udziału w rynku). Programy w innych stacjach ogląda wtedy: Polsat – średnio 2,5 mln widzów (6,9 proc. oglądalności i 16,3 proc. udziału w rynku – serial ”Pensjonat Pod Różą” i część serialu ”Gotowe na wszystko”), TVP 2 – średnio 2,3 mln widzów (6,5 proc. oglądalności i 15,2 proc. udziału w rynku – film fabularny) i TVN – średnio 2,2 mln widzów (6 proc. oglądalności i 14,3 proc. udziału w rynku – teleturniej ”Najsłabsze ogniwo” i serial ”Na wspólnej”). W komercyjnej (rozliczeniowej) grupie docelowej, osób w wieku 16-49 lat, serial także notuje najlepsze wyniki oglądalności. Przed telewizory przyciąga średnio 2,6 mln widzów (13,8 proc. oglądalności i 36,1 proc. udziału w rynku). Inne stacje w komercyjnej grupie ogląda: Polsat – średnio 1,16 mln widzów (6,09 proc. oglądalności i 16 proc. udziału w rynku), TVP 2 – średnio 1,15 mln widzów (6,05 proc. oglądalności i 15,9 proc. udziału w rynku), TVN – średnio 1 mln widzów (5,3 proc. oglądalności i 14 proc. udziału w rynku). W porównaniu z rokiem ubiegłym nowy serial Jedynki zwiększył jej oglądalność w czwartkowym wieczornym paśmie o 2 mln widzów (wtedy nadawano serial ”Glina” i część programu ”Sprawa dla reportera”). W komercyjnej grupie docelowej jest to o 1,2 mln widzów więcej. Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.

(MS, 21.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.