Jennifer Lopez ambasadorką marki Fiat w USA
13.09.2011, 23:46
Piosenkarka Jennifer Lopez użyczy swojego wizerunku w trwającej w USA kampanii reklamowej samochodu Fiat 500.
Pierwszym etapem współpracy koncernu z piosenkarką będzie jej najnowszy teledysk do utworu "Papi", w którym kilkakrotnie pokazywany jest Fiat 500 Cabrio. 30-sekundowy zwiastun teledysku będzie miał premierę w stacji telewizyjnej ESPN, zostanie też udostępniony w serwisach Facebook i YouTube. Do końca br. Jennifer Lopez ma też wystąpić w kilku spotach reklamowych Fiata - rzeczniczka prasowa włoskiego koncernu nie ujawniła jednak szczegółów dalszej współpracy.
Umowa między Fiatem a Jennifer Lopez jest częścią rozpoczętej w sierpniu br., pierwszej od blisko 30 lat, amerykańskiej kampanii reklamowej koncernu.
ATS
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










