Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jennifer Lopez ambasadorką marki Fiat w USA

Piosenkarka Jennifer Lopez użyczy swojego wizerunku w trwającej w USA kampanii reklamowej samochodu Fiat 500.

Pierwszym etapem współpracy koncernu z piosenkarką będzie jej najnowszy teledysk do utworu "Papi", w którym kilkakrotnie pokazywany jest Fiat 500 Cabrio. 30-sekundowy zwiastun teledysku będzie miał premierę w stacji telewizyjnej ESPN, zostanie też udostępniony w serwisach Facebook i YouTube. Do końca br. Jennifer Lopez ma też wystąpić w kilku spotach reklamowych Fiata - rzeczniczka prasowa włoskiego koncernu nie ujawniła jednak szczegółów dalszej współpracy.
Umowa między Fiatem a Jennifer Lopez jest częścią rozpoczętej w sierpniu br., pierwszej od blisko 30 lat, amerykańskiej kampanii reklamowej koncernu.

ATS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.