Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Puls Biznesu" chce pozyskać czytelników w małych i średnich firmach

Od poniedziałku ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) będzie ukazywał się w zmienionej szacie graficznej i większej, średnio o osiem stron, objętości. Wydawca pracuje nad przygotowaniem płatnego serwisu internetowego.

Wprowadzane zmiany prezes Bonnier Business Polska Iwona Kossman nazywa największymi od chwili pojawienia się "Pulsu Biznesu" na rynku. W dzienniku pojawi się nowa sekcja "Puls Firmy”, której głównymi adresatami będą właściciele małych i średnich przedsiębiorstw. O cztery kolumny będzie rozszerzona sekcja "Puls Inwestora”. Dotychczas w zależności od wydania "Puls Biznesu" miał od 20 do 32 stron, teraz będzie miało średnio o osiem stron więcej. W związku z tymi zmianami w redakcji przybyło dziewięciu dziennikarzy, a kolejny ma się pojawić w w październiku.
Dyrektor "Pulsu Biznesu" Marcin Goralewski wyjaśnia, że wprowadzone zmiany mają poszerzyć grono czytelników dziennika o właścicieli i kadrę zarządzającą małych i średnich firm.
Prenumeratorzy z piątkowym wydaniem dziennika będą otrzymywać biznesowo-społeczny magazyn "Puls Biznesu Weekend". Redaktor naczelną magazynu jest Manana Chyb, redaktorem odpowiedzialnym za część biznesowo-społeczną Michał Matys, dyrektorem artystycznym Dominika Raczkowska, a makietę przygotował Jacek Utko.
Przebudowany będzie także serwis internetowy Pb.pl, wprowadzona będzie nowa wersja mobilna i aplikacje na tablety. W planach jest stworzenie płatnego serwisu z informacjami dla inwestorów.
Wydawca zapowiada kampanię promocyjną, która obejmie prasę, radio i Internet.
Średnie rozpowszechnienie płatne razem "PB" w pierwszym półroczu br. wyniosło 18 348 egz. (ZKDP).

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.