"Puls Biznesu" chce pozyskać czytelników w małych i średnich firmach
Od poniedziałku ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) będzie ukazywał się w zmienionej szacie graficznej i większej, średnio o osiem stron, objętości. Wydawca pracuje nad przygotowaniem płatnego serwisu internetowego.
Wprowadzane zmiany prezes Bonnier Business Polska Iwona Kossman nazywa największymi od chwili pojawienia się "Pulsu Biznesu" na rynku. W dzienniku pojawi się nowa sekcja "Puls Firmy”, której głównymi adresatami będą właściciele małych i średnich przedsiębiorstw. O cztery kolumny będzie rozszerzona sekcja "Puls Inwestora”. Dotychczas w zależności od wydania "Puls Biznesu" miał od 20 do 32 stron, teraz będzie miało średnio o osiem stron więcej. W związku z tymi zmianami w redakcji przybyło dziewięciu dziennikarzy, a kolejny ma się pojawić w w październiku.
Dyrektor "Pulsu Biznesu" Marcin Goralewski wyjaśnia, że wprowadzone zmiany mają poszerzyć grono czytelników dziennika o właścicieli i kadrę zarządzającą małych i średnich firm.
Prenumeratorzy z piątkowym wydaniem dziennika będą otrzymywać biznesowo-społeczny magazyn "Puls Biznesu Weekend". Redaktor naczelną magazynu jest Manana Chyb, redaktorem odpowiedzialnym za część biznesowo-społeczną Michał Matys, dyrektorem artystycznym Dominika Raczkowska, a makietę przygotował Jacek Utko.
Przebudowany będzie także serwis internetowy Pb.pl, wprowadzona będzie nowa wersja mobilna i aplikacje na tablety. W planach jest stworzenie płatnego serwisu z informacjami dla inwestorów.
Wydawca zapowiada kampanię promocyjną, która obejmie prasę, radio i Internet.
Średnie rozpowszechnienie płatne razem "PB" w pierwszym półroczu br. wyniosło 18 348 egz. (ZKDP).
SK










