Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaCom będzie planował więcej budżetów Procter & Gamble w Azji

Koncern Procter & Gamble odebrał swój budżet mediowy w Azji Południowo-
-Wschodniej domowi mediowemu Starcom MediaVest i powierzył go MediaCom.

Wartość budżetu szacowana jest na ok. 450 mln dolarów. MediaCom wygrał przetarg ogłoszony w czerwcu br. Podobnie jak do tej pory Starcom, MediaCom odpowiedzialny będzie za kupno i planowanie mediów dla koncernu w Singapurze, Malezji, Indonezji, Wietnamie i Tajlandii. Niezależnie od nowych budżetów MediaCom współpracuje już z P&G w Filipinach.
Współpraca pomiędzy P&G a Starcom MediaVest trwała 10 lat.

ATS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.