Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy i PZL konkurują o budżet ATL piwa Leżajsk

Grupa Żywiec wybiera agencję, która obsłuży markę regionalną Leżajsk w zakresie działań ATL.

Po przeglądzie agencji, do którego zaproszono Young & Rubicam, Ogilvy i PZL, do dalszego etapu przetargu przeszły dwie ostatnie. Przetarg zostanie rozstrzygnięty w październiku. Dotychczas marka Leżajsk nie była obsługiwana przez żadną agencję reklamową. Zwycięska firma ma się zająć również opracowaniem komunikacji dla wprowadzonego na rynek w maju br. piwa Leżajsk niepasteryzowanego.

KSZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.