W lipcu sprzedaż dzienników z wyjątkiem "Przeglądu Sportowego" spadła
”Przegląd Sportowy” to jedyny ogólnopolski dziennik, któremu w lipcu br. wzrosła sprzedaż - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem segmentu jest wciąż ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 379 407 egz. Wobec tego samego miesiąca ub.r. tabloid zanotował spadek sprzedaży o 12,6 proc. Na drugim miejscu jest ”Gazeta Wyborcza” (Agora) - 301 984 egz. (spadek o 7,8 proc.), a na trzecim "Super Express" (Murator SA) - 170 527 egz. (spadek o 4,2 proc.).
Na dalszych miejscach są "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 120 755 egz. (spadek o 10,5 proc.) i "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) – 86 063 egz. (spadek o 14,9 proc.).
Jedynym tytułem, który poprawił sprzedaż, jest "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) - 53 618 egz. (wzrost o 1,2 proc.).
SK










