Kia za w październiku rozpocznie dużą kampanię nowego modelu Rio
1 października rozpocznie się dwumiesięczna kampania nowego modelu samochodu Kia Rio. Auto w polskich salonach ma być dostępne już za dwa tygodnie.
- To ważna dla nas kampania, bo pod względem sprzedaży jest to trzecie auto wśród modeli Kia. Na świecie lepiej sprzedaje się tylko model Forte, odpowiednik europejskiego Ceeda, i Kia Picanto - mówi Monika Krzesak, rzeczniczka prasowa Kia Motors Polska.
Kampania prowadzona będzie w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), prasie (prasa motoryzacyjna, tv guide'y), Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, GaduGadu, Facebook), a także w niewielkim stopniu na na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach. Kia nie zdecydowała jeszcze, w jakiej sieci kinowej pojawią się jej spoty.
30-sekundowy spot reklamowy zaadaptuje agencja Paralotna. Media planuje i kupuje dom MPG.
KSZ










