Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na rynku reklamy wielkoformatowej mniej pieniędzy, ale więcej reklamodawców

Wartość rynku reklamy wielkoformatowej w pierwszym półroczu br. wyniosła 43,2 mln zł - wynika z badań CAM Media. To spadek tego rynku o 1,2 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2010.

Spadek sprzedaży to wynik ograniczenia inwestycji na reklamę wielkoformatową w okresie od maja do czerwca br. Największy spadek wydatków w pierwszym półroczu br. zanotował sektor telekomunikacji. Największe zaś wzrosty zanotowano w takich kategoriach, jak: odzież i dodatki, czas wolny, finanse oraz handel.
Pomimo mniejszych przychodów na rynku reklamy wielkoformatowej wzrosła liczba reklamodawców. Rok temu z tego typu formy reklamy korzystało 190 reklamodawców, podczas gdy w pierwszym półroczu br. - 208.
Najwięcej pieniędzy na reklamę wielkoformatową wydawane jest w Warszawie. Stołeczny rynek ma już prawie 50 proc. udziału w całym rynku reklamy wielkoformatowej. Wartość rynku warszawskiego to ponad 21 mln zł. (KSZ)

 

(09.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.