Produkty z logo "Wiem, co wybieram" na outdoorze
02.09.2011, 08:53
Ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".
Program jest częścią międzynarodowego projektu "Choices" prowadzonego od 2006 roku. Jego celem jest promocja produktów spożywczych, które spełniają określone kryteria jakościowe i mogą być elementem zbilansowanej diety. W Polsce w 2008 roku rozpoczęły go firmy: Bakalland, Frosta, Rieber Foods Polska i Unilever Polska, do których z czasem dołączyły Agros Nova, Posti, Hoop Polska oraz Sawex. Kampania ma na celu poinformowanie o korzyściach z wybierania produktów uczestniczących w programie marek: Anatol, Bakalland, Delecta, Fortuna, Frosta, Hellmann’s, Lipton, Posti, Rama oraz Saga. Ich zdjęcia wraz z informacjami o programie i jego logotypem widnieją na 233 nośnikach typu citylight firmy Clear Channel w ośmiu największych miastach kraju.(MDA, 02.09.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










