Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

55 nominacji w konkursie Złote Spinacze 2011

55 ze 178 zgłoszonych projektów będzie rywalizowało o Złote Spinacze w dziewiątej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie PR.

Najwięcej nominacji - sześć - zdobyła agencja Partner of Promotion, cztery otrzymała agencja Euro RSCG Sensors, a po trzy - Eskadra Publica i Multi Communications. Nagrody przyznawane będą w 19 kategoriach, w tym pięciu nowo wprowadzonych: Social media, Business-to-business PR, Sektor publiczny, PR finansowy i relacje inwestorskie oraz Green PR. Konkurs ma charakter otwarty i jest skierowany do wszystkich podmiotów (firm, instytucji, osób) realizujących projekty PR w Polsce. Prace ocenia ponad 40-osobowe jury złożone z ekspertów branży. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations. Zwycięzców konkursu poznamy podczas gali 25 października br. w hotelu InterContinental w Warszawie.

(DOK, 02.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.