55 nominacji w konkursie Złote Spinacze 2011
55 ze 178 zgłoszonych projektów będzie rywalizowało o Złote Spinacze w dziewiątej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie PR.
Najwięcej nominacji - sześć - zdobyła agencja Partner of Promotion, cztery otrzymała agencja Euro RSCG Sensors, a po trzy - Eskadra Publica i Multi Communications. Nagrody przyznawane będą w 19 kategoriach, w tym pięciu nowo wprowadzonych: Social media, Business-to-business PR, Sektor publiczny, PR finansowy i relacje inwestorskie oraz Green PR. Konkurs ma charakter otwarty i jest skierowany do wszystkich podmiotów (firm, instytucji, osób) realizujących projekty PR w Polsce. Prace ocenia ponad 40-osobowe jury złożone z ekspertów branży. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations. Zwycięzców konkursu poznamy podczas gali 25 października br. w hotelu InterContinental w Warszawie.(DOK, 02.09.2011)










