"Newsweek Polska" z okazji 10. urodzin tańszy i w nowym layoucie
02.09.2011, 07:50
W poniedziałek tygodnik ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) z okazji 10. rocznicy pierwszego wydania ukaże się w niższej cenie – 3,90 zł (normalnie 5 zł). Pismo będzie miało także nową szatę graficzną.
Polski ”Newsweek” zmieni m.in. logo na spójne z wydaniem amerykańskim, będzie miał szersze otwarcia artykułów i większą powierzchnię na ilustracje. Pojawią się nowe czcionki tytułów i leadów. Urodzinowe wydanie pisma wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio Eska, Program III Polskiego Radia, RMF FM, Złote Przeboje) i prasie (”Dziennik Gazeta Prawna”, ”Puls Biznesu”, ”Focus”, ”Zwierciadło”, ”National Geographic”, ”Olivia”, ”Cosmopolitan”), Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Bankier.pl) oraz w kinach (sieci Multikino i Cinema City). Kreację przygotował dział marketingu tygodnika we współpracy z agencją BBDO Warszawa. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Newsweek Polska” w pierwszym półroczu br. wyniosło 110 173 egz. (ZKDP).(SK, 02.09.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










