Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstała agencja Twenty Four Seven Digital

Właściciele agencji Twenty Four Seven PR i agencji interaktywnej Libra Logic stworzyli nową firmę - Twenty Four Seven Digital.

- Jako Twenty Four Seven PR zajmujemy się usługami PR i kontentem, ale nie znamy się na technologiach, tworzeniu stron internetowych czy aplikacji - tłumaczy potrzebę stworzenia komórki interaktywnej Dorota Zmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR. W nowej spółce po połowie udziały będą mieli właściciele agencji Twenty Four Seven PR (czyli Dorota Zmarzlak i Dirk Aarts) oraz dotychczasowi właściciele agencji interaktywnej Libra Logic (Rafał Knap i Robert Sobieski) - Libra Logic przestanie istnieć. Pierwszym klientem Twenty Four Seven Digital jest firma McDonald's, dla której agencja prowadzi już fan page. Od dziś w nowej agencji pracę rozpoczyna Emil Tumiłowicz, dotychczas senior account manager w Artegence. W ciągu kilku miesięcy agencja zamierza zbudować zespół ok. 10 osób.

(KSZ, 01.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.