Powstała agencja Twenty Four Seven Digital
01.09.2011, 08:44
Właściciele agencji Twenty Four Seven PR i agencji interaktywnej Libra Logic stworzyli nową firmę - Twenty Four Seven Digital.
- Jako Twenty Four Seven PR zajmujemy się usługami PR i kontentem, ale nie znamy się na technologiach, tworzeniu stron internetowych czy aplikacji - tłumaczy potrzebę stworzenia komórki interaktywnej Dorota Zmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR. W nowej spółce po połowie udziały będą mieli właściciele agencji Twenty Four Seven PR (czyli Dorota Zmarzlak i Dirk Aarts) oraz dotychczasowi właściciele agencji interaktywnej Libra Logic (Rafał Knap i Robert Sobieski) - Libra Logic przestanie istnieć. Pierwszym klientem Twenty Four Seven Digital jest firma McDonald's, dla której agencja prowadzi już fan page. Od dziś w nowej agencji pracę rozpoczyna Emil Tumiłowicz, dotychczas senior account manager w Artegence. W ciągu kilku miesięcy agencja zamierza zbudować zespół ok. 10 osób.(KSZ, 01.09.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










