Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radia podsumowują letnie trasy koncertowe

Niemal wszystkie letnie trasy koncertowe organizowane przez rozgłośnie dobiegły końca. Nadawcy informują, że są zadowoleni z frekwencji i zainteresowani kontynuowaniem tych projektów za rok.

Największą tegoroczną trasę, liczącą 12 miast, zorganizowało Polskie Radio. Ostatni koncert "Lata z radiem" odbędzie się w sobotę w Koninie. Jak poinformował nas Radosław Kazimierski, rzecznik radia, każda z imprez przyciągała średnio 14-15 tys. widzów. Najwięcej - ok. 22 tys. - było ich w Mielnie. – Na podsumowanie całości przyjdzie czas po zakończeniu tegorocznej trasy – dodaje Kazimierski. Radio Zet zorganizowało tego lata dwie trasy – samodzielnie "Lato Zet" oraz "Lato Zet i Dwójki" (z TVP 2). Druga zgromadziła łącznie ok. 50 tys. osób. Brak jest danych na temat frekwencji podczas "Lata Zet". – Imprezy w Rudzie Śląskiej i Kielcach były wkomponowane w wydarzenia organizowane przez te miasta i miały charakter całodziennych pikników, dlatego nie sposób powiedzieć, ile osób wzięło w nich udział, bo przewinęło się przez nie tysiące ludzi – mówi Mariusz Woźniczka, dyrektor działu komunikacji produktów Eurozetu odpowiedzialny za przygotowanie trasy. – Mimo że w Łodzi padało, jesteśmy zadowoleni z frekwencji i zainteresowani kontynuowaniem projektu – deklaruje Woźniczka. Przygotowywanie ogólnych planów i rozmowy z partnerami oraz sponsorami mają się rozpocząć już jesienią. Ostatni koncert Radia Zet, w Ślesinie, odbył się 6 sierpnia. Po trzech latach przerwy do organizacji cyklu koncertów "Muzyka najlepsza pod słońcem" wrócił tego lata RMF FM. Trasa obejmowała 10 miast, ostatni koncert odbył się 27 sierpnia w Częstochowie. Nie otrzymaliśmy informacji na temat frekwencji na imprezach RMF. Radiu Eska udało się przygotować dwa koncerty z cyklu "Hity na czasie": w Inowrocławiu i Bydgoszczy. – Na żywo oglądało nas po 80 tysięcy ludzi – opowiada Marcin Bachara, dyrektor generalny "Hitów na czasie". – W obu przypadkach mieliśmy wspaniałą pogodę, co wpłynęło korzystnie na frekwencję. Wyniki oglądalności przewyższały te osiągane przez podobne imprezy – dodaje. Przyszłoroczna trasa Eski ma się odbyć w trzech lub czterech miastach. To, czy letnie imprezy miały wpływ na słupki słuchalności rozgłośni, pokażą wyniki badań Radio Track za trzy letnie miesiące.

(TAM, 01.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.