Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Double Brand „Dla Przyjaciół” W. Kruka

Poznańska Agencja Double Brand wygrała przetarg na przygotowanie nowego programu lojalnościowego dla firmy jubilerskiej W. Kruk.

Agencja przygotowała dla firmy program pod nazwą "Dla Przyjaciół". Opracowała również system działania oraz koncepcję komunikacji. Trwają prace nad innymi materiałami: kartą klubową, katalogiem, ulotką i innymi elementami identyfikacji wizualnej nowego projektu. Programu ma przełamać stereotypowy wizerunek marki W. Kruk, postrzeganej głównie jako tradycyjnej, ekskluzywnej, niedostępnej dla każdego.

(BS, 18.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.