Adidas chce wykorzystać Euro 2012 do wyprzedzenia Nike
Adidas chce wykorzystać to, że jest oficjalnym partnerem UEFA Euro 2012, do przejęcia pozycji lidera na polskim rynku w segmencie produktów związanych z piłką nożną. Zapowiada wiele kampanii reklamowych związanych z mistrzostwami Europy.
Turniej w Polsce i na Ukrainie Adidas Group (marki Adidas i Reebok) wykorzysta do globalnej promocji swoich produktów. Na początku grudnia zostanie zaprezentowana oficjalna piłka meczowa Euro 2012. Pojawią się też inne produkty przygotowane z myślą o turnieju, których sprzedaż wspierać będą kampanie reklamowe. Podczas turnieju stroje z trzema paskami Adidasa nosić będą działacze, sędziowie oraz wolontariusze pracujący przy Euro 2012. Adidas jest też sponsorem drużyn, na których dobry występ w mistrzostwach liczy (Hiszpania, Niemcy, Ukraina, Rosja, Dania, Grecja). Reprezentację Polski ubiera główny konkurent Adidasa - firma Nike, która w naszym kraju jest liderem pod względem sprzedaży sprzętu i strojów piłkarskich. - Wykorzystamy UEFA Euro 2012 do osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku do 2015 roku i dominacji w kategorii futbolu już w 2012 roku - zapewniał wczoraj podczas konferencji prasowej w Warszawie Herbert Hainer, CEO Adidas Group. Adidas jest też sponsorem Wisły Kraków i Legii Warszawa - ich atrakcyjność medialna wzrosła po tym, jak awansowały do Ligi Europejskiej.(GK, 31.08.2011)










