Kompania Piwowarska odświeży portfolio swoich marek
29.08.2011, 08:35
Kompania Piwowarska SA we wrześniu br. wprowadzi do swojego portfolio trzy nowe marki.
Na razie firma nie zdradza szczegółów. Potwierdza jedynie, że planuje wprowadzenie nowej wersji piwa Książęce. Nowościami mają być piwa ciemne niepasteryzowane. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będą działania reklamowe - materiały promocyjne w miejscach sprzedaży i w prasie handlowej, a dla jednej z nowości planowana jest ogólnopolska kampania telewizyjna. Debiut marek ma zostać oficjalnie ogłoszony 6 września. Zmiany, które wprowadza browar, są odpowiedzią na rynkową modę na piwa regionalne, warzone tradycyjną metodą. KP reaguje na nią jako ostatni z wielkich graczy na rynku piwa. Carlsberg już w zeszłym roku zaoferował Kasztelana Niepasteryzowanego, a Żywiec w tym roku Specjala, Królewskie i Leżajsk w wersji niepasteryzowanej.(SYP, 29.08.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










