Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GDDKiA znów namawia do ostrożności na drogach

Ruszyła nowa odsłona kampanii medialnej programu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad "Drogi zaufania".

Spoty telewizyjne (początkowo emitowane w Polsacie, wkrótce także w TVP i TVN) i radiowe mają paradokumentalną formę: ich narratorami są osoby, które zawodowo zajmują się wypadkami drogowymi, np. wykonując sekcje zwłok ofiar.
Oprócz spotów zaplanowano działania edukacyjne pod hasłem "Złe nawyki dobrych kierowców", głównie w prasie i Internecie, oraz niestandardowe, m.in. happeningi. Za kreację kampanii odpowiadają Marcin Hołota i Mateusz Wojnarowski ze Sparing Communication Group, autorzy kreacji kampanii z ub.r., za którą agencja zdobyła m.in. Złotego Orła, Kreaturę, nagrodę Media Trendy i nominację w międzynarodowym konkursie Golden Hammer. Koncepcję graficzną przygotowało Balsamstudio z Krakowa. GDDKiA realizuje program "Drogi zaufania" od 2007 roku. Jego celem jest zmniejszenie do 2013 roku o 75 proc. liczby śmiertelnych ofiar wypadków na drogach krajowych i autostradach. Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.

(MDA, 29.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.